30 Kasım 2017 Perşembe

Özdemir Erdoğan - Bana Ellerini Ver - Akor

Gm                                   Cm
Ben bal arısı gibiydim senden önce 
F                                             Bb
Bak pervanelere döndüm seni görünce 

Cm                                      F           Bb                      Eb
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam 
Cm                        D                     Gm          
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam
Cm                                      F           Bb                      Eb
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Cm                       D                     Gm          
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam 

Bb        Cm              D                    Gm
Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel 
Bb       Cm            F                    Bb
Seni almazsam gözlerim açık gider 

Cm                  F               Bb                      Eb
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel 
Cm                        D                     Gm        
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Cm                  F              Bb                      Eb
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Cm                        D                     Gm        
Sana gönlümü verdim nazlı güzel   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder