24 Kasım 2017 Cuma

Evrencan Gündüz - Sen Beni Yine - Akor

A#m   Fm   A#m   Fm   C#   C   Fm

Fm                     A#m     C         Fm                    C#          C             Fm
İlk başta çok tatlıydın 5.aya kadar, sonra gerçek yüzünü gördüm
Fm                      A#m               C                Fm    C#    C        Fm
Melek sandığım şeytanın maskesi düşünce, şaşkına döndüm
A#m         C       Fm  E  Eb  D       C#                      C
Lan ne oldu buna,                    yapma kardeş yapma

        A#m                 Fm          A#m                   Fm
Sen beni yine deli ettin, sonra da yine sevdirdin
         C#        C             Fm 
Bile bile yenildim kendime 
        A#m                 Fm          A#m                   Fm
Sen beni yine kandırdın, sabredip sana katlandım
       C#                    C             Fm
Sen sağ gösterip, soldan çaktın

A#m   Fm   A#m   Fm   C#   C   Fm 

         Fm                  C                                    A#m              C             Fm
Biz senle tanıştık, yazın bir sahilde, düşüncelerimiz aynıydı senle
          Fm                                    C         C#                           C
Sonra ne olduysa oldu, nedense başa döndü yine hikaye 

N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder