24 Kasım 2017 Cuma

Evrencan Gündüz - Kadının Teki - Akor

Intro : 
F#m7  Bm7  Am7  A
F#m7  Bm7  Am7  A

Aadd9                              C#m7     
Kadının teki yine beni bıraktı
         Bm7  Bm7add11    E          A     A G# F#
Yine saldı  beni               gitti   uzaklara

F#m                                       C#m7
Kadının teki yine beni sevdi
F#             Bm7 E         Amaj7 
Sonra da gitti, klasik hikaye

F#m            C#m7       F#        Bm 
Kadının teki yine beni çok sevdi
  Bmadd11     Amaj7
Yine özledi delice

Dmaj7 
Tam inanmıştım yine
C#m  F#         Bm Bmadd11     Amaj7
Hah   oldu diye,   yine olmadı işte
A    B    C     C#m7            Bm7
Sanmıştım ki bu sefer oldu
           C#m7           Dmaj7
Yaz bitti, çiçekler soldu
Bm  Cm  C#m7            Bm7    Dmaj7
Biz    senle çıkamaz olduk gezmelere
D#m7b5                           Dmaj7
   Görüşemedik yüz yüze
D#m7b5                           Dmaj7   D#m7b5
   Konuşamadık göz göze
     Dmaj7 C#m7 Bm7              E
Reklam    arası    girdi  filmimize

A                                        C#m7
Kadının teki yine beni bıraktı
         Bm   Bmadd11   E         A     A G# F#
Yine saldı beni             gitti uzaklara
 
F#m                                       C#m7
Kadının teki yine beni sevdi
F#             Bm7 E          Amaj7
Sonra da gitti, klasik hikaye

F#m             C#m7      F#          Bm 
Kadının teki yine beni çok sevdi
  Bmadd11     Amaj7
Yine özledi delice

Dmaj7 
Tam inanmıştım yine
C#m F#        Bm    Bmadd11 F    G
Hah  oldu diye, yine olmadı işte
                        Fmaj7
Yine olmadı işte
                        F       G
Yine olmadı işte
                         Fmaj7      Em7     F#
Yine olmadı işte
                   C#m7  F#                      Bm
Kadının teki         yine beni çok sevdi
                      Amaj7
Yine özledi delice
 
Dmaj7
Tam inanmıştım
C#m F#             Bm Bm7add11 F#m7b5 
Hah  oldu diye, yine olmadı    işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
                         Fmaj7 F#m7b5
Yine olmadı işte
    Fmaj7  Em7 Dm7 G                           F#m Bm7 Am7 A
Reklam   arası girdi filmimize, filmimize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder