9 Aralık 2017 Cumartesi

Kuytu - Ada - Akor

Intro
Gm    F    Gm    F    Gm    F    Eb

Gm  F                   Gm F
        Gecen uzun;           yolların dar!
Gm F                 Eb    Dm  Cm
         Dört yanında, ördüğün duvarlar!
Gm F                      G F
       Sana tutunsam,     kayboluruz...
Gm F                     Eb Dm Cm           Eb
       Yalnızlığın parçalar bizi; yok oluruz


Gm  F         Cm      F              Gm
Sen bana, yorgun, uzakta bir ada!
Gm  F         Cm      F              Gm
Kapkara, denizin; dinmedi fırtına!..
Gm  F         Cm      F              Gm
Sen bana, uzakta, ıssız bir ada!
Gm  F         Cm      F              Gm
Ben hâlâ, vururum, her gece kıyına


Gm  F                      Gm F
         Benden sonra,       sana kadar;
Gm F               Eb    Dm  Cm
        İçimde, öyle bir boşluk var
Gm  F                       Gm F
        Sana anlatsam,       kayboluruz...
Gm F                 Eb    Dm  Cm                Eb
        Yalnızlığın parçalar bizi; yok oluruz


Gm  F         Cm      F              Gm
Sen bana, yorgun, uzakta bir ada!
Gm  F         Cm      F              Gm
Kapkara, denizin; dinmedi fırtına!..
Gm  F         Cm      F              Gm
Sen bana, uzakta, ıssız bir ada!
Gm  F         Cm      F              Gm
Ben hâlâ, vururum, her gece kıyına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder